فلزیاب طلایاب گنج یاب Alpha SX9000

رازهای حل نشده تاریخ +عکس(1)

سرنوشت ثروت دزدیده شده هیتلر

پس از جنگ جهانی دوم، گنجینه باورنکردنی از شمش های طلا، جواهرات، پول های رایج کشورهای دیگر که در مجموع ارزش آنها به چهار میلیارد دلار می رسید و همگی این ثروت متعلق به هیتلر بود، از بانک رایش آلمان ها ناپدید شد.

گفته می شود اشیای قیمتی از این گنجینه در کشورهایی مانند پرتغال، سوئیس، ترکیه، اسپانیا و سوئد یافت شده است اما مقدار آنها اصلا قابل مقایسه با گنج گمشده هیلتر نیست. هنوز هم با وجود گذشت سال ها از جنگ جهانی دوم، بسیاری به دنبال به دست آوردن این گنجینه با ارزش هستند و این در حالی است که محل وجود این ثروت عظیم به صورت یک راز باقی مانده است.

سرنوشت ثروت دزدیده شده هیتلر

درباره محل گنجینه هیتلر، نظریات گوناگونی وجود دارد، براساس یکی از مشهورترین نظریه ها، همه طلا و جواهرات در جایی مخفی همراه با جسد هیتلر در آلمان به خاک سپرده شده اند. بعضی از شکارچیان گنجینه ها معتقدند که این گنجینه در زیر دریاچه «تاپلیتز» اتریش پنهان شده است و عده ای دیگر می گویند که همه پول ها به همراه شمش های طلا و جواهرات در بانک های مختلف جهان سپرده شده اند. از آنجا که محل دقیق گنج هیتلر مشخص نیست این ثروت چهار میلیارد دلاری به صورت یک راز اسرارآمیز باقی مانده است.


کریستوف کلمب کجاست؟

بدون شک کریستوف کلمب، مشهورترین کاشف همه دوران هاست، همه جنبه های زندگی این کاشف بزرگ روشن است، به غیر از یک نکته که به صورت راز باقی مانده است. بعد از مرگ کلمب در سال 1509، بقایای جسد او سفری را آغاز کرد که هیچکس نمی داند این سفر در کجا به پایان رسید.

وقتی کریستوف کلمب از دنیا رفت، جسد او را در شهر «ویجیادولید» اسپانیا به خاک سپردند. سال 1537، طبق وصیت این کاشف، استخوان های کلمب به جزیره هیسپانیولا در کارائیب فرستاده شد اما وقتی اسپانیا مالکیت این جزیره را در سال 1795 به دست فرانسوی ها سپرد بقایای جسد به کوبا فرستاده شد. آنچه از کریستوف کلمب به جا مانده بود، تا آغاز جنگ اسپانیا و آمریکا، در کوبا باقی ماند و سال 1898 دوباره به سویل اسپانیا برگردانده شد.

این در حالی است که مقامات جمهوری دومنیکن ادعا می کنند بقایای جسد کلمب هیچ وقت از هیسپانیولا خارج نشد. سال 1877 در کلیسای جامع سانتو دومینگو جعبه ای پیدا شد که روی آن نوشته شده بود «بقایای کاشف بزرگ کریستوف کلمب در جعبه وجود دارد». برای همین، روی استخوان هایی که در سویل به خاک سپرده شده بود آزمایش دی ان ای صورت گرفت و نتیجه آزمایش نشان داد که استخوان ها متعلق به کلمب است.

سال 2006 این نتیجه اعلام شد اما جمهوری دومنیکن همچنان بر ادعای خود پابرجاست و آزمایش دی ان ای را حقیقی نمی داند. این کشور خواستار این است که روی استخوان های موجود در هیسپانیولا نیز آزمایش دی ان ای صورت گیرد و همین مسئله بسیاری را در شک و تردید فرو برده است.


ناپدیدشدن کشتی «یو اس اس سایکلوپ»

بسیاری از کشتی ها و هواپیماها در محدوده مثلث برمودا ناپدید شده اند. اگرچه امروزه دانشمندان توضیح علمی برای علت ناپدید شدن اشیا در این محدوده دارند اما برای بعضی از ماجراها مانند ناپدید شدن «یو اس اس سایکلوپ» – ناوگان جنگی آمریکا – هیچ توجیه قانع کننده ای وجود ندارد. در طول جنگ جهانی اولی و اس اس سایکلوپ به برزیل فرستاده شد تا به کشتی های انگلیسی که در جنوب اقیانوس اطلس لنگر گرفته بودند، سوخت رسانی کند. این کشتی پس از انجام ماموریت از ریودوژانیرو برگشت و در جزیره باربادوس توقف کوتاهی داشت.

 رازهای حل نشده تاریخ

رازهای حل نشده تاریخ
سپس در چهارم مارس ۱۹۱۸ باربادوس را به مقصد بالتیمور ترک کرد، از آن موقع به بعد هیچ کس سایکلوپ را ندید، خدمه و ۳۶ مسافر آن به طرز اسرارآمیزی ناپدید شدند و هیچ وقت اثری از کشتی پیدا نشد. پس از ناپدید شدن سایکلوپ، مقامات نیروی دریایی آمریکا، بارها برای یافتن یک توجیه منطقی برای این حادثه تلاش کردند اما نه تنها اثری از سایکلوپ نبود بلکه ناپدید شدن آن برای همیشه به صورت یک راز باقی ماند.


حقیقت جاده بیمینی

در سال ۱۹۶۸ غواصان، صخره‌ای عجیب و زیردریایی را کشف کردند که در نزدیکی جزیره بیمینی شمالی در باهاماس قرار داشت. هنوز هم هستند کسانی که معتقدند سنگ‌های این صخره به طور طبیعی ساخته شده‌ ولی به خاطر نوع نظم غیرمعمول این سنگ‌ها، بسیاری فکر می‌کنند که بخشی از شهر گمشده آتلانتیس می‌باشند. شاید عاملی که بیشتر باعث اسرارآمیز شدن این جاده شده ادگار کایس پیشگو است که می‌گفت : «در سال‌های ۱۹۶۸ الی ۱۹۶۹ بخشی از یک معبد که هنوز کشف نشده است در دریاهای نزدیک بیمینی، عیان خواهد شد.»

 رازهای حل نشده تاریخ

رازهای حل نشده تاریخ

دکتر گرگ لیتل باستان‌شناس آماتور در تحقیقات اخیر خود صخره جاده مانند دیگری درست شبیه صخره اولی را در زیر آن پیدا کرد. او معتقد است این صخره‌ها قسمت بالایی یک دیوار قدیمی یا یک اسکله می‌باشند. به هر حال این صخره‌ها هر چه که باشند چندان محتمل به نظر نمی‌رسد که دست طبیعت خود به خود سنگ‌ها، شن‌ها و صدف‌ها را این طور منظم در کنار هم قرار داده باشد.

سایر مطالب مفید پیشنهادی:

پیدا کردن گنج

 

رازهای حل نشده تاریخ +عکس

امتیاز

پس از جنگ جهانی دوم، گنجینه باورنکردنی از شمش های طلا، جواهرات، پول های رایج کشورهای دیگر که در مجموع ارزش آنها به چهار میلیارد دلار می رسید و همگی این ثروت متعلق به هیتلر بود، از بانک رایش آلمان ها ناپدید شد.

رازهای حل نشده تاریخ +عکس(۲)
شما هم امتیاز بدید (از راست به چپ)
[کل: 1 میانگین: 1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

طلایاب گنج یاب فلز یاب